خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

رکوردی دیگر برای بنزما | اولین فرانسوی با 12 گل در UCL

رکوردی دیگر برای بنزما | اولین فرانسوی با 12 گل در UCL
گلزنی دیشب کریم بنزما برای او رکورد جدیدی به همراه داشته است

شب گذشته رئال مادرید موفق شد با گل دقیقه 96 کریم بنزما در مجموع 5-4 از سد چلسی بگذرد و به نیمه نهایی صعود کند. حال این گل بنزما گویا رکورد‌هایی را برای این مهاجم در بر داشته است.

مستر90 | کریم بنزما در این فصل یکی از درخشان‌ترین مهره‌های رئال و فوتبال اروپا بوده است و در سن 34 سالگی در اوج آمادگی خود به سر می‌برد. رئال مادرید و کارلو آنچلوتی نیز نهایت بهره را از این فرم بنزما می‌برند و گل‌های این مهاجم مقابل چلسی سهم به سزایی در صعود رئال مادرید به مرحله بعدی داشتند. حال به نقل از سایت یوفا، کریم بنزما اولین بازیکن فرانسوی به حساب می‌آید که 12 گل در لیگ قهرمانان اروپا (از مرحله گروهی تا فینال) به ثمر رسانده است. دیوید ترزگه (02-2001)، ویسام بن یدر (18-2017)، کیلیان ام باپه (21-2020) هر‌کدام با 8 گل در رده‌های بعدی قرار دارند. گفتنی است بنزما با این 12 گل پس از لواندوفسکی با 13 گل در جدول بهترین گلزنان این فصل لیگ قهرمانان اروپا نیز قرار دارد، با توجه به حذف بایرن مونیخ مقابل ویارئال انتظار می‌رود که بنزما از لواندوفسکی هم به زودی پیشی بگیرد.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه رئال مادرید کریم بنزما UCL کیلیان امباپه دیوید ترزگه ویسام بن یدر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

136 Sporties_fa@1401/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi